Zwrot towaru
Każdej osobie, która dokonuje zakupu towarów lub usług jako Konsument, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni (od otrzymania produktu). W celu odstąpienia od umowy zobowiązani są Państwo do złożenia oświadczenia odstąpienia od umowy. Gotowy formularz znajduje się na naszej stronie (do pobrania TUTAJ). Wystarczy jak wyślą nam Państwo wiadomość e-mail lub odręczne pismo z podaniem danych (imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, numeru telefonu, adresu e-mail, numer konta bankowego do wykonania zwrotu należności), informacji o zakupionym produkcie (numer zamówienia, data zamówienia, data odbioru towaru) z oświadczeniem, iż odstępują Państwo od umowy.
Produkty powinny zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu Producenta nie później niż 14 dni, od dnia w którym odstąpili Państwo od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy ciąży na Państwie odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócimy dokonane przez Państwa płatności. Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do chwili otrzymania zwracanej rzeczy lub potwierdzenia jej odesłania.

Zwroty towaru należy kierować na adres:
Modern Craft Edyta Baraniewicz
ul. Herbu Oksza 6/81
02-495 Warszawa

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Państwu, m.in. w odniesieniu do umowy, np.:
1) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – np. zamówienie w e-sklepie koszulki z zaprojektowanym przez siebie nadrukiem,
2)  w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,
3) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdą Państwo w naszym Regulaminie Sklepu.

Reklamacja
Każdej osobie, która dokonuje zakupu towarów lub usług jako Konsument, przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
W przypadku reklamacji dotyczących niezgodności z umową lub roszczeń gwarancyjnych zobowiązani są Państwo okazać dowód zakupu, podać dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania), dane dotyczące umowy lub towaru (numer zamówienia, data zamówienia, data odbioru towaru), powód reklamacji, a w przypadku, gdy powołują się Państwo na wady fizyczne towaru, także dokumentację fotograficzną wad, film video oraz Państwa żądania. Na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta mogą Państwo w takiej sytuacji żądać wymiany towaru lub naprawy towaru, w niektórych przypadkach mogą również Państwo odstąpić od umowy lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny.
Odpowiedzi na reklamację Usługodawca dokonuje za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).
Szczegółowe informacje na temat reklamacji znajdą Państwo w naszym Regulaminie Sklepu.