Zdajemy sobie sprawę jak bardzo zależy Państwu na czasie realizacji zamówionych produktów, dlatego zamówienia wysyłamy tak szybko, jak to możliwe. Informacje na temat realizacji zamówienia znajdą Państwo obok opisu produktu, który Państwa interesuje. Czas realizacji zamówienia liczymy od otrzymania od Państwa wpłaty. Przez realizację zamówienia rozumie się skompletowanie i wysyłkę zamówienia. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostawy, który nie jest zależny od nas – zależy od wybranej formy dostawy (Orlen Paczka, Paczkomat, Kurier). Nie świadczymy usług wysyłki za pobraniem.

Forma dostawyKoszt dostawy do 499,99 złKoszt dostawy od 500,00 złOrientacyjny czas dostawy liczony od dnia nadania
Orlen Paczka9,99 zł0,00 zł1-2 dni
DPD PickUp11,99 zł0,00 zł1-2 dni
Paczkomat InPost15,99 zł0,00 zł1-2 dni
Kurier14,99 zł0,00 zł1 dzień
Podane w tabeli ceny są cenami brutto.

Powyższy czas oraz koszty dostawy dotyczą wysyłki wyłącznie na terenie Polski i obejmują przesyłki o następującej wadze: Orlen Paczka waga przesyłki do 5 kg, Paczkomat InPost waga przesyłki do 25 kg, Kurier waga przesyłki do 30 kg. Forma dostawy (Orlen Paczka, Paczkomat, Kurier) zależy również od gabarytów przedmiotu (po dodaniu produktu i przejściu do koszyka pojawi się dostępna dla danego produktu/produktów forma dostawy). Czas dostawy i realizacji zamówienia jest orientacyjny, o ewentualnych opóźnieniach wynikających z naszej winy informujemy Klientów poprzez wiadomość email lub kontakt telefoniczny. Nie odpowiadamy za opóźnienia wynikające z problemów firm transportowych oraz opóźnienia dostawy przesyłki wynikające ze strony Klienta, np. brak możliwości odebrania przesyłki z powodu braku Klienta w miejscu podanym w formularzu zamówienia.


Ważne!
1) W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w stanie przesyłki, w szczególności jej zewnętrznych uszkodzeń, powinni Państwo zgłosić ten fakt kurierowi i spisać z nim protokół obejmujący te informacje. Proszę pamiętać, że zaniechanie powyższego obowiązku może być przyczyną odmowy uznania Państwa roszczeń reklamacyjnych.
2) Nie mamy możliwości wglądu do godzin prac kuriera. Nie jesteśmy w stanie stwierdzić o której godzinie otrzymają Państwo przesyłkę. Za dostarczenie przesyłek odpowiada przewoźnik. Z nim należy się kontaktować, aby ustalić szczegóły otrzymania paczki. Kurier nie ma także obowiązku kontaktu z Klientem przed dostarczeniem paczki.